Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότηταhttps://beta-pyxida.aueb.gr/handle/123456789/44
Νέα
Αυτή είναι η κοινότητα από το παλιό σύστημα με ID:cid:20
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ανά Συγγραφέα "Aγγελική, Πουλυμενάκου"
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Aξιοποίηση ψηφιακών πρακτικών στην προσέλκυση ανθρώπινου δυναμικού και στην εύρεση εργασίας(02/03/2022) Βούλγαρη, Παναγιώτα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας; Aγγελική, Πουλυμενάκου; Kατερίνα, Φραϊδάκη; Βρεχόπουλος, ΑδάμΟ ψηφιακός μετασχηματισμός στον χώρο των επιχειρήσεων, οδήγησε στην ανάγκη αναδιαμόρφωσης των παραδοσιακών πρακτικών της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, με στόχο να συμβαδίζουν με τις νέες εξελίξεις , τις τάσεις και την ενίσχυση της επωνυμίας τους. Η αξιοποίηση των ψηφιακών πρακτικών και η χρήση πολλαπλών καναλιών, αποτελεί μια σημαντική στρατηγική που έχει αξία να ακολουθήσουν οι εταιρείες ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την προσέλκυση και επιλογή εργαζομένων(στρατολόγηση), λόγω των θετικών αποτελεσμάτων που παρατηρήθηκαν τόσο για τον ίδιο τον Οργανισμό, όσο και για τους υποψηφίους. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι οι ίδιοι οι υποψήφιοι κατά την αναζήτηση για νέες ευκαιρίες εργασίας, στρέφονται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια στην αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών στον ψηφιακό κόσμο και δίνουν μεγάλη αξία σε αυτό. Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. Στοχεύει αρχικά στην διερεύνηση των ψηφιακών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί και οι εταιρείες ανθρώπινου όσον αφορά τις διαδικασίες Προσέλκυσης και Επιλογής (Στρατολόγηση). Σε δεύτερο επίπεδο, θα αναλυθούν οι πρακτικές που ακολουθούν οι εργαζόμενοι κατά την αναζήτηση τους για εργασία, ποια μέσα και ποια κανάλια χρησιμοποιούν περισσότερο. Πιο συγκεκριμένα γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των μέσων που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι για την εύρεση εργασίας, η συχνότητα τους , τα προβλήματα που ίσως αντιμετωπίζουν από την πολλαπλή χρήση διαφορετικών καναλιών στην ψηφιακή εποχή. Τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας σε ένα δείγμα N= 259, έδειξαν την αξία χρήσης των ψηφιακών πρακτικών στην προσέλκυση εργαζομένων, την σημασία ενός Omnichannel περιβάλλοντος και την αξιοποίηση πρακτικών marketing στην στρατολόγηση(Recruitment Marketing). Επιπρόσθετα ,παρατηρήθηκε πως όσο αυξανόταν η συχνότητα αναζήτησης εργασίας μέσω διαδικτύου υπήρχε και μια ασθενής αύξηση της συχνότητας που τους εμφανίζονται αγγελίες στα social media και γενικότερα στο διαδίκτυο, όσο αυξανόταν η συχνότητα αναζήτησης εργασίας μέσω διαδικτύου υπήρχε μια ασθενής αύξηση του επιπέδου συμφωνίας του δείγματος με το ότι η αξιοποίηση ψηφιακών πρακτικών ενισχύει το brand name της κάθε εταιρείας . Τέλος, θα γίνουν προτάσεις για μελλοντικές έρευνες και προς τις εταιρείες στις διαδικασίες του ανθρώπινου δυναμικού ποιες πρακτικές μελλοντικά να αναπτύξουν και τι να βελτιώσουν σε οργανωτικό επίπεδο για την αποτελεσματική προσέλκυση ταλαντούχων υποψηφίων. Ένα κομμάτι της συγκεκριμένης διπλωματικής θα βασισθεί στην Πρακτική Άσκηση που πραγματοποιήθηκε στην εταιρεία Ανθρώπινου Δυναμικού Adecco , που αποτέλεσε έμπνευση για την ανάγκη έρευνας όσον αφορά το πρώτο κομμάτι αυτή της εργασίας. Συγκριμένα θα γίνει ανάλυση των καθηκόντων, των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν κατά την πρακτική αυτή και τέλος θα γίνει κριτική αξιολόγηση.