Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Lelis, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Risk measurement in the shipping markets based on the shipowners chartering policy decisions(29-11-2022) Bakalis, Konstantinos; Lelis, Konstantinos; Μπακάλης, Κωνσταντίνος; Λέλης, Κωνσταντίνος; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Kavussanos, Emmanuel G.; Androutsopoulos, Konstantinos; Tsouknidis, DimitriosΟι δύο κύριοι στόχοι αυτής της διατριβής ήταν η δημιουργία ενός δείκτη ναυτιλιακού κινδύνου και η ποιοτική σύγκριση μεταξύ της επίδρασης του δείκτη ναυτιλιακού κινδύνου και άλλων δεικτών που σχετίζονται με τον κίνδυνο στους ναύλους (μεγάλης και μικρής διαρκείας) με βάση τις υπάρχουσες διαφορές τους. Το αναμενόμενο αποτέλεσμα μέσω του συνδυασμού των δύο κύριων στόχων είναι ότι θα παρέχει μια καλύτερη και πιο ακριβή επιστημονική εξήγηση σχετικά με τον κίνδυνο που είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν οι πλοιοκτήτες με βάση το προφίλ κινδύνου τους. Η ανάπτυξη του νέου δείκτη ναυτιλιακού κινδύνου βασίστηκε στην καταμέτρηση της συχνότητας πολλών λέξεων-κλειδιών που ήταν προσανατολισμένες στον κίνδυνο. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά βρέθηκαν και εντοπίστηκαν σε διάφορες δημοσιευμένες αναφορές ναυτιλιακών εταιρειών που δημοσιεύτηκαν για μια περίοδο 7 ετών (2015-2021). Η μέτρηση της επίδρασης των δεικτών GPR, G-EPU και TPU στα σπρεντ για κάθε έναν από τους επιλεγμένους τύπους πλοίων (Capesizes, Panamaxes, Handysizes, Aframaxes και VLCCs) έγινε χρησιμοποιώντας το οικονομετρικό εργαλείο που ονομάζεται VAR (διανυσματική αυτοπαλινδρόμηση) ενώ σε μεταγενέστερο στάδιο, η επεξηγηματική ισχύς αυτών των δεικτών συγκρίθηκε ποιοτικά με εκείνη του νεοδημιουργηθέντος δείκτη SRK. Το τελευταίο μέρος του οικονομετρικού μοντέλου κάλυψε μια ανάλυση των IRF (Συναρτήσεις Απόκρισης Παρόρμησης) και FEVD (Αποσύνθεση Διακύμανσης Σφάλματος Πρόβλεψης) όπου μετρήθηκαν οι επιπτώσεις των σοκ στους δείκτες GPR, G-EPU και TPU πάνω στις υπάρχουσες διαφορές τους, μαζί με την επεξηγηματική τους ισχύ σχετικά με τη διακύμανση αυτών των διαφορών. Τέλος, αναπτύχθηκε η ιδέα της ποιοτικής σύγκρισης μεταξύ της επίδρασης του δείκτη ναυτιλιακού κινδύνου και άλλων δεικτών που σχετίζονται με τον κίνδυνο στους ναύλους (με βάση τις υπάρχουσες διαφορές τους) προκειμένου να αποτυπωθεί με μεγαλύτερη ακρίβεια η συνολική επίδραση του κινδύνου στους ναύλους.