Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Sideris, Elio"
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Guide for shipowners to invest in ammonia as a promising marine fuel(31-01-2023) Σιδέρης, Έλιο; Sideris, Elio; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Panagiotou, Nikolaos; Gayialis, Sotiris; Papadopoulos, GeorgiosΗ ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και πρακτικών προκειμένου να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο αριθμό κανονισμών που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών από τα πλοία, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του θείου (SOx), των οξειδίων του αζώτου (NOx), των σωματιδίων (PM), του άνθρακα και του θερμοκηπίου Εκπομπές αερίων (GHG). Αυτοί οι κανονισμοί εισάγονται από διάφορους οργανισμούς όπως ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO), η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Πολιτειών, το Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια και άλλες οντότητες. Αρκετές τεχνολογίες αξιολογούνται επί του παρόντος ως μέσο μείωσης των εκπομπών άνθρακα στη ναυτιλιακή βιομηχανία.Η δυνατότητα για την αμμωνία (NH3) ως καύσιμο μηδενικών εκπομπών άνθρακα αναγνωρίζεται ως ένα μέσο για την ταχεία επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου που έχουν τεθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) για το 2050. Η αμμωνία θα προσφέρει στους πλοιοκτήτες και τους χειριστές μηδενικού άνθρακα προφίλ εκπομπών, ανεξάρτητα από την πηγή του καυσίμου, από την αποθήκευση έως την πρόωση. Παρά τις απαιτήσεις τοξικότητας και χειρισμού, έχει πραγματοποιηθεί παλαιότερη ανάπτυξη κινητήρων αμμωνίας και τρέχουσα ανάπτυξη κινητήρων πλοίων που χρησιμοποιούν υπάρχουσες τεχνολογίες κινητήρων διπλού καυσίμου (Dual Fuel). Σχέδια για πλοία τροφοδοσίας με αμμωνία έχουν παρουσιαστεί από κοινοπραξίες σχεδιαστών, νηογνώμονες και ναυπηγεία. Ωστόσο, για να καταστεί η αμμωνία μια εμπορικά βιώσιμη μακροπρόθεσμη επιλογή καυσίμου, θα πρέπει να κατασκευαστούν και να εφαρμοστούν ολοκληρωμένοι κανονισμοί υποδομής και ασφάλειας, παρόμοιοι με εκείνους άλλων εναλλακτικών καυσίμων. Επιπλέον, η αμμωνία έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις περιορισμού και εξοπλισμού σε σχέση με τα περισσότερα άλλα εναλλακτικά καύσιμα και είναι ένα παγκόσμιο εμπορεύσιμο προϊόν. Πολλοί μικρότεροι φορείς αερίου μπορεί να είναι κατάλληλοι ως πλοία ανεφοδιασμού.Αυτή η μελέτη αναλύει διάφορες πτυχές της αμμωνίας, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής της τόσο από ορυκτά καύσιμα όσο και από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέσω διαφορετικών μεθόδων επεξεργασίας, όπως η προεπεξεργασία, η σύνθεση και η μετατροπή. Επιπλέον, εξετάζει τη δυνατότητα μετατροπής της περίσσειας ηλεκτρικής ενέργειας σε υδρογόνο, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να μετατραπεί σε αμμωνία μέσω της διαδικασίας μετατροπής ισχύος σε αμμωνία. Μόλις παραχθεί, η αμμωνία στη συνέχεια αποθηκεύεται, μεταφέρεται και διανέμεται στους καταναλωτές για χρήση. Η μελέτη καλύπτει γνωστές διαδικασίες παραγωγής όπως η διαδικασία Haber-Bosch, η ηλεκτροχημική διαδικασία, ο θερμοχημικός κύκλος και τα προηγμένα συστήματα παραγωγής αμμωνίας. Η μελέτη αξιολόγησε την καταλληλότητα εναλλακτικών καυσίμων για την αντικατάσταση του Heavy Fuel Oil (HFO) ως καυσίμου πλοίων μέσω μιας ανάλυσης ευαισθησίας. Η μελέτη στόχευε επίσης να προσδιορίσει τη δυνατότητα επτά εναλλακτικών καυσίμων να αντικαταστήσουν το HFO με τη διεξαγωγή αξιολόγησης σε επίπεδο στόλου.