https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/2024-08-0701-09-20222022-10-11https://beta-pyxida.aueb.gr/handle/123456789/9879Η συγκεκριμένη μελέτη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA FULL-TIME του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα την μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τη «βιώσιμη μόδα». Εκτός από τη συμπεριφορά των καταναλωτών η οποία ερευνήθηκε με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου 35 ερωτήσεων σε δείγμα 162 ατόμων, ερευνήθηκε και η αντιμετώπιση των εταιρειών με είδη μόδας του ζητήματος της «βιώσιμης μόδας».This specific study was conducted in the MBA FULL-TIME postgraduate program of the Athens University of Economics and Business, regarding the consumer behavior towards "sustainable fashion". In addition to consumer behavior, it has also investigated the approach of fashion companies to the issue of "sustainable fashion".70σ.ΒιωσιμότηταΜόδαΚαταναλωτήςSustainabilityFashionConsumerΜόδα και βιώσιμες επιλογές: μια ερευνητική μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτώνSustainable choices in fashion industry. a research study of consumer buying behaviorText