https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/2024-08-0706-02-20232023-02-20https://beta-pyxida.aueb.gr/handle/123456789/10255Η παρούσα μελέτη, εξέτασε τη σχέση των web atmospherics και της προσήλωσης και της ικανοποίησης των καταναλωτών, εστιάζοντας στην περίπτωση της επιχείρησης Perfect Toys. Κατόπιν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγια, η οποία ανέδειξε ότι υπήρχε ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των πελατών από τα web atmospherics της επιχείρησης και της προσήλωσης των πελατών σε αυτή, επιβεβαιώνοντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση.The present study examines the relationship between web atmospherics and consumer loyalty and satisfaction, focusing on the case of Perfect Toys. Following the literature review, a quantitative survey was conducted with questionnaires, which showed that there was a strong correlation between customer satisfaction with the company's web atmospherics and customer engagement with it, confirming the literature review.101σ.Ατμόσφαιρα ηλεκτρονικού καταστήματοςΙκανοποίηση πελάτηΠροσήλωση πελάτηWeb atmosphericsCustomer satisfactionCustomer loyaltyΗ επίδραση των web atmospherics στην ικανοποίηση και την προσήλωση των πελατώνThe effect of web atmospherics on customer satisfaction and loyaltyText