Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://beta-pyxida.aueb.gr/handle/123456789/31
Νέα
Αυτή είναι η συλλογή από το παλιό σύστημα με ID:cid:3
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Androutsopoulos, Ion"
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Analysis of determinants of stock performance: the case of shipping firms(30-12-2022) Ζουμπουρλής, Σπυρίδων; Αλβέρτης, Φραγκίσκος; Zoumpourlis, Spyridon; Alvertis, Fragkiskos; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Kavussanos, Emmanuel G.; Androutsopoulos, Ion; Agoraki, Maria-EleniΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους κύριους μοχλούς της απόδοσης των τιμών μετοχής εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών. Αυτοί οι παράγοντες αναλύονται σε μεταβλητές που αφορούν συγκεκριμένους δείκτες επιχειρήσεων, μακροοικονομικές μεταβλητές και παράγοντες που αφορούν τον συγκεκριμένο κλάδο. Η μελέτη χρησιμοποιεί ένα δείγμα 75 εταιρειών που είναι εισηγμένες στις Ηνωμένες Πολιτείες για την περίοδο 1990 έως 2020. Ενώ οι εταιρείες αυτές είναι εισηγμένες στις ΗΠΑ, έχουν την έδρα τους σε 11 διαφορετικές χώρες, γεγονός που επιτρέπει διατομεακές συγκρίσεις. Η έρευνα αυτή χρησιμοποιεί τις μεθόδους της πολλαπλής γραμμικής ανάλυσης παλινδρόμησης, ιδιαίτερα της ανάλυσης παλινδρόμησης πάνελ για την επίτευξη του σκοπού. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι κύριοι παράγοντες πρόβλεψης των αποδόσεων των μετοχών των ναυτιλιακών εταιρειών είναι το ασφάλιστρο κινδύνου αγοράς, η απόδοση των μετοχών αξίας, η απόδοση των μετοχών μικρής κεφαλαιοποίησης, η οικονομική ανάπτυξη και η υλικότητα των περιουσιακών στοιχείων. Μεταξύ αυτών των σημαντικών προγνωστικών παραγόντων, μόνο η υλική αξία περιουσιακών στοιχείων έχει αρνητική επίδραση στις αποδόσεις των μετοχών, υπονοώντας ότι οι επενδυτές προτιμούν ναυτιλιακές εταιρείες μικρότερης έντασης κεφαλαίουΤεκμήριο Following the Tianjin disaster how is the accumulation of risks in ports and cat modelling developing?(11/30/2018) Agalliu, Emiljano; Papagiannis, Dimitios; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tarantilis, Christos; Androutsopoulos, Ion; Berketis, NikolaosAccording to the IUMI1, the continuous containerization of the world economy hasresulted in the construction of container ships of greater size, as well as theconstruction of extensive cargo handling and storage facilities; this developmentcreated new challenges from an insurance and value accumulation perspective, as ithas exposed highly industrialized regions like ports in large-scale risks both in thecases of natural hazards and human errors. As it can be seen from the case of the man made Tianjin disaster, the cost creep was due to increased value estimates of affectedassets, plus contamination and cleanup-related expenses that were not included inearlier tallies. Claims related to the massive explosion at the port of Tianjin, Chinaoccurred in August 2015 may grow to as much as 6 billion dollars, says the InternationalUnion of Marine Insurance. More than half of the claims reportedly fall within marineinsurance or reinsurance lines – potentially making it the largest single marine disaster(by claim value) in history, surpassing Hurricane Sandy.